Fanfics jag läser/rekommenderar.

↓Läs dessa fyra punkter först ↓
  • Fanficsen står listade utan någon specifik ordning, den första i listan är inte säkerligen min favorit.
  • De med "fet-markerad" krona är dock mina topp 5 favoriter. (Står inte i någon ordning)
  • Det som står innanför parantes är hur många kapitel fanicen har i nuet respektive har (om avslutad). 
  • Om det är någon länk som inte funkar / leder fel; säg till mig!

 
WATTPAD
 
Niall Horan / Motel 6 \ pågående. (21)
♔ Luke Hemmings / She's The Man \ avslutad. (50)
♔ Beau Brooks / Forgotten \ avslutad. (43)
♔ Louis Tomlinson / Summer Love \ pågående. (21)
 Niall Horan / Blood Red \ pågående. (21)
♔ Ashton Irwin / Let Me Be The One To Save You \ pågående. (46)
♔ Harry Styles / Bound \ avslutad. (56 kapitel) [Uppföljare: Double Take]
 Ashton Irwin / Unpredictable \ pågående. (23) [Uppföljare till: Different]
♔ Jai Brooks / Heart Nuisance \ avslutad. (23)
 Harry Styles / Bottomless Love \ pågående. (37
♔ Ashton Irwin / Swapped Fate \ pågående. (40)
♔ Luke Brooks / Little Secrets \ pågående. (29)
♔ Luke Hemmings / That Song \ pågående. (42)
♔ Harry Styles / Hired for Styles \ avslutad. (85)
♔ Michael Clifford / Everybody Needs Somebody \ pågående. (33)
♔ Luke Hemmings / White Blank Page \ pågående. (21)
 
ANDRA HEMSIDOR
 
♔ Harry Styles / Dark \ pågående. (58)
 One Direction [Larry & Niam] / Room 317 \ avslutad. (20 + 5 "extra kapitel") Du behöver ett konto men den finns på Wattpad r.
Förlåt till Emmi, som frågade efter detta, för att det dröjt så länge men där har ni det, mina fanfic rekommendationer. 
Om ni läser någon av dem, kommentera gärna vilken och vad ni tycker om den.
Det kan alltid vara kul att veta :)
 
och om någon frågar mig varför After inte är med, jag är inte ett så stort fan av den fanficen
 
Ett nytt kapitel kommer dock dröja ett tag för Embla och Bella just nu åker runt i Australien och har inte ofta internet och jag har stora problem i mitt privat liv som kommer före bloggen och som jag måste försöka få bukt på innan jag kan fokusera 100% på EIOnovels. 
 
/Olivia.xx
 
 
 

Kommentarer


Emmi

Yay! Behövde mer att läsa :)


Svar: Då kom det jut jätte lägligt, haha :)

xxOlivia.
eionovels.blogg.se

Manda

Men hallå After är ju bäst! är du dum eller?

Svar: Det är din åsikt, jag är inte så förtjust i den men det är grymt för dig att du tycker om den :)
xxOlivia.
eionovels.blogg.se

Annika

asså åååh, Bottomless love *.*

Svar: ÅH eller huuur! Hon skriver absolut underbart :)
xxOlivia.
eionovels.blogg.se

Sofia

Alla dom kan åtminstonde skriva till skillnad från er hahahahah

Svar: Tycker fortfarande det är roligt att folk tycker sådana här kommentarer är nödvändiga. Det är bara klicka sig bort från våran blogg om ni inte tycker om det

-Olivia.
eionovels.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau