OLIVIAS SVAR PÅ TÄVLINGSFRÅGORNA!

O här kommer till sist mina svar! :
 
-Vad heter ni?
Olivia Linnéa Wahlström. Bara för att de andra har ovanliga mellan namn med coola meningar så kollade jag upp vad Linnéa betyder och ja.... fick fram att det betyder Lime Träd så det var as coolt.... *sarkasm*
-Vilken ögonfärg?
Jadu, grå/grön/dassigt blå/lite gult typ så...
-Hårfärg?
Brun! :)
-Är du lång, kort?
1.73 m lång, så alldeles lagom :)
-Vad har ni för intressen?
Dans, att skriva och musik.
-Har ni några husdjur?
En fågel som jag hatar med allt jag är. R.I.P Spinelli.
-Vad är eran favoritfärg?
Svart (eller marinblått om ni inte vill räkna svart som en färg)
-Favoritmat?
Ehm, antingen skaldjur eller fisk.
-Favorit artist/band/musikstil?
Gavin DeGraw, KISS, Boston, Elvis Presley, Sleeping With Sirens och McFly.
-Favoritmedlem av 1D?
Harry eller Louis! :)
-Hur länge har ni varit ett fan?
Sedan 3 Oktober 2010, dagen Torn laddades upp på youtube!
-Era favorit saker med 1D? (Kan vara saker de sagt, eller när ni såg dem live, eller träffade dem)
När jag såg dem live i Friends Arena i maj. Magisk kväll!
 
 
-Hur länge har ni läst EIO?
Sen vi började skriva 2012! 
-Vilken har varit eran favorit novell hittills? (TUA, STTC).
STTC har definitivt varit roligast att skriva :)
-Vem hoppas ni att vi ska skriva om i nästa novell? Varför?
Men lol jag vet ju, hej Harry ;D
-Vad vill ni se mer utav på EIO?
Struktur. Att kapitlerna kommer oftare och i ett mönster. Vi ska skärpa oss. 
 
Och tillsist, berätta en random sak om dig. Vad som helst!
Jadu.... jag är troligtvis en utav de mest sarkastiska personerna du någonsin kommer träffa OCH jag kommer att rätta dig varenda gång du stavar någonting fel eller använder fel grammatik, fråga mina vänner. Holla grammarnazi! 
Skiter i o skriva nåt här för ni alla vill nog ha ledtråden ;) Så här kommer den;

Scott, Derek, Lydia.
 
SEE YA! :* xxOlivia.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau