BELLA SVAR PÅ TÄVLINGS FRÅGORNA!

Hej babes, här kommer jag med lite svar till er :) 

-Vad heter ni?
 Izabella Tarni Nanu. Tarni betyder saltvatten och är ett aboriginalt namn (urbefolkingen utav Australien)
-Vilken hårfärg har ni?
Ni vet sådär platina blond som tjejer färgar sig när de går igenom sin fjortisfas? Sån färg, fast mitt är naturligt.
-Vilken ögonfärg?
Blåa, som havet. Nejmen vilken poet :) (men på riktigt de är bruna o jag vet vad ni alla tänker på för liknelse nu)
-Är du lång, kort?
Men hej dvärg! Holla!
-Vad har ni för intressen?
Fotboll, musik, att resa, att skriva, alkohol. WHAT, I SAID NOTHING!
-Har ni några husdjur?
Min lilla hund, Junior!
-Vad är eran favoritfärg?
Röd!
-Favoritmat?
Bakismat. 
-Favorit artist/band/musikstil?
Little Mix & Aerosmith tack
-Favoritmedlem av 1D?
Asså Liam, you precious motherfucker! :)
-Hur länge har ni varit ett fan?
Typ, ett och ett halvt år!
-Era favorit saker med 1D? (Kan vara saker de sagt, eller när ni såg dem live, eller träffade dem)
Lol när Harry gav mig ett stycke kindpuss. Ja, det hände. 
 
 
-Hur länge har ni läst EIO?
Sen vi startade den 2012 ;)
-Vilken har varit eran favorit novell hittills? (TUA, STTC).
Tear Us Apart bc Heart är jag!

-Vem hoppas ni att vi ska skriva om i nästa novell? Varför?
TÄNKER INTE SVARA PÅ DENNA FÖR JAG VET. Liam.
-Vad vill ni se mer utav på EIO? 
Kommentarer, oups I said it. soz, ily! <3
 
Och tillsist, berätta en random sak om dig. Vad som helst!
Oh mah jesus, okej. Jag är halv Argentinare och halv Australiensare. Pappa är ifrån Buenos Aires och mamma är ifrån Perth. Jag själv är född i JKPG! 
Tadam mina svar till er :)
Men nu till det de flesta utav er troligtvis äns kom hit för *suuck* ledtråden!
 
Mannen som säger repliken vi letar efter heter i serien Gerard!
 
Lycka till! xxBella.
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau