Sista chansen!!

Godmorgon på er, fina läsare. Eller ja, eftersom jag befinner mig i Kanada så är klockan halv ett här men om jag inte misstar mig så bör klockan va runt halv 7 där...?

I vilket fall, jag tänkte bara meddela att tävlingen angående, min Justin Bieber novell, kommer att avslutas ikväll.
För er som ställt upp men inte lämnat något sätt för mig att kontakta dig, gör det!
Twitter, Facebook, mail eller KIK!

NU HAR JAG DRAGIT EN VINNARE!
Grattis till Maja!! Jag kommer att skriva, det jag behöver, till dig på KIK!

Sen till alla er andra, länken till min JB novell kommer att läggas ut här när novellen har starta igång :)
Om det inte redan är någon som hittat den förstås ;)



xxEmbla.


Kommentarer


Anonym

Hej! Tänkte bara kolla om du har lust att kolla in på våran blogg med fanfictions, läsa de och lämna en kommentar om vad du tycker! Och om du gillar dem, stanna kvar såklart :) Would totally make our day, thankyou! Grym blogg, keep up the good work girl! Lots of love. (Ficsgirls.blogg.se)

A&A

Heej! Suuuupernovell, keep the good work up girl! Vi undrar bara om du har lust att kika in på våran, läsa fanficsen och lämna en kommentar om vad du tycker! (Och självklart stanna om du gillar det!!)Would totally make our day! Lots of love

Svar: Självklart så kikar vi in tjejer :)
xxOlivia.
eionovels.blogg.se

Fanny & Nora

Läs gärna våran nya novell om killarna i 1D! http://onedstolemytime.blogg.se

Svar: Jag tittar in :)
xxOlivia.
eionovels.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau