Ute på resande fot.



Hej alla fina läsare. Jag är jätte ledsen men ni kommer behöva vänta ett tag till på kapitlet eftersom jag har det färdigskrivet men jag är just nu ute på en liten resa runt Greklands fina öar.
Internetet här är alldeles för segt för att jag ska lyckas publicera ett kapitel.
Sålänge kan ni ju kommentera på föregående kapitel! Kommentera vad ni tror kommer hända framåt i novellen. Emellan Dani o Liam, El o Louis, Heart o Zayn. Kommer Mo hitta sin dröm kille? Kommer Charlie komma in mer?
Vi har mycket planerat så vänta ni bara.
Glöm inte att jag älskar er och att vi gärna tar emot konstruktiv kritik.


filí /Embla.


Kommentarer


J

Vill du göra länkbyte? :j

Svar: Visst! :)
/Embla, Izabella & Olivia.
eionovels.blogg.se

J

Länkar dig nu!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau