EMBLAS SVAR PÅ TÄVLINGS FRÅGORNA!

Hej alla fina! Här är mina svar :*
-Vad heter ni?
Embla Marcia Nordén Schau. Marcia betyder modig på Latin!
-Vilken hårfärg har ni?
Väldigt, väldigt mörkbrunt.
-Vilken ögonfärg?
Bruna.
-Är du lång, kort?
1.68, typ mitt emellan.
-Vad har ni för intressen?
Språk och att resa ;)
-Har ni några husdjur?
Inte just nu!
-Vad är eran favoritfärg?
Lila.
-Favoritmat?
Min farmors kött gryta :)
-Favorit artist/band/musikstil?
The Biebs!
-Favoritmedlem av 1D?
Zayn :*
-Hur länge har ni varit ett fan?
I två år, mer eller mindre
-Era favorit saker med 1D? (Kan vara saker de sagt, eller när ni såg dem live, eller träffade dem)
Deras humor. You with me? 
 
 
-Hur länge har ni läst EIO?
Sen förra året, ofc ;)
-Vilken har varit eran favorit novell hittills? (TUA, STTC).
STTC har lätt varit roligast att skriva :)
-Vem hoppas ni att vi ska skriva om i nästa novell? Varför?
Lol jag vet ju vem det handlar om, men Louis ;)
-Vad vill ni se mer utav på EIO? 
 Ehm, kommentarer. Känner mig as taskig men ah ... <3
 
Och tillsist, berätta en random sak om dig. Vad som helst!
Jag pratar i dagsläget 11 språk flytande men kan kommunicera knackligt på 15 :)
Och så till dagens ledtråd;

TV-serien hade premiär den 5 juni, 2011!
 
Good luck my loves, xxEmbla.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau