FÖRLÅT FÖRLÅT OCH ÅTER FÖRLÅT

Hej alla, Olivia här.
Jag vill börja med att säga förlåt för allt som hänt på bloggen här, med hackaren och allt. Ni förstår inte hur orolig jag varit över att h*n faktiskt skulle radera bloggen och jag har mått så dåligt över att ni fått ta all skit ifrån h*n. Allt elakt h*n har sagt till er och om er gör mig så himla frustrerad och jag är så så så ledsen!
Jag har bokstavligen suttit hur länge som helst och försökt få tillbaka bloggen och jag lyckades tillslut hacka tillbaka den. Lösenordet är bytt nu dock, på både bloggen och e-mailen som bloggen ligger på och vi är tillbaka.
 
Jag vill också säga ett STORT förlåt till Mickaela som fick sin mail uthängd, jag är så så ledsen för det!
 
Men jag vill bara att ni ska veta att vi är så otroligt, otroligt ledsna!! Men vi ska göra allt vi kan för att förhindra att det händer igen <3
 
(Om ni inte tror på att det verkligen är vi, så kan ni bara kolla in på min twitter @OliviaLW1D och se att jag tweetat om det)
/Embla, Izabella & Olivia.xx 
 

Kommentarer


Mickaela

Hej och välkommen tillbaka!
Det är ingen fara, blev lite förbannad på hackaren, hehe men ingen större skada skett. Är glada att ni är tillbaka igen och att bloggen inte blev borttagen :)

Ha det super!
Kramar Mickaela

Svar: Tack Mickaela, du är bäst!<3

xxBella.
eionovels.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau