Såhär ligger det till.


Jag har inte hunnit skriva så mycket på kapitlen eftersom att tävlingen har tagit upp mycket av både min, Emblas & Bellas tid. Den var tvungen att planeras m.m. Jag har därför inte hunnit skriva ett enda fullt kapitel och därför vet jag inte om det kommer komma upp inlägg under denna veckan jag är borta men somsagt jag vet inte än. Ikväll behöver jag bara packa sen ska jag skriva som en galning!
 
Jag kommer ta med datorn så att jag kan skriva under veckan men det finns inget internet eftersom vi ska campa men det kommer bli relativt många kapitel efteråt.
 
Imorgon har jag tidsinställt ett inlägg att komma som ska presentera vinnaren av tävlingen, det var svårt men jag hittade våran vinnare. Tagit kontakt med E & B i australien med så att dom vet, dom har det förövrigt bra (även om dom inte varit där så värst länge) och hälsar att dom älskar er alla! Jag älskar er alla med och hoppas att ni har förståelse för att jag vill spendera veckorna min mamma äntligen är ledig på med henne och min bror (ah tills han börjar sommarjobba.).
/Olivia.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau