Hejsan alla fina läsare.


Hejsan alla fina läsare!

Kan ni gissa vart jag är nu? Jo det ska jag berätta, jag sitter på ett flygplan påväg till Australien och jag har en sovande Bella på min axel. Hon är så söt. Jag publicerade precis kapitlet om tävlingen och det ska bli sjukt excited att se vilka som ställer upp och era svar. För ni kommer väl ställa upp?
 
Ville i alla fall be om ursäkt till er läsare, men främst till Olivia, att vi åker iväg såpass länge. Jag vill att ni ska veta att vi troligtvis kommer logga in och kolla kommentarer men vi kommer nog inte ha tid att skriva kapitel. Förlåt till Olivia som vi lägger över allt detta ansvaret på. Vi älskar dej sötnos!
 
Nu ska jag med försöka få lite sömn och förhoppningsvis är vi i Australien när jag vaknar upp, ah så länge planerar jag att sova.
/Embla.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback







© Olivia Wahlström, Izabella Nanu & Embla Nordén Schau